“Een jaar van samen werken aan een inclusieve Amsterdamse arbeidsmarkt”

Sociaal Jaarverslag en Jaarrekening 2021 online

Het jaarbericht 2021 en onze financiële verantwoording zijn vanaf nu online te lezen en bekijken op deze website. In het digitale jaarbericht kijken we aan de hand van verhalen en video’s, cijfers en foto’s terug op een bijzonder jaar. Corona speelde ons nog steeds parten, maar tegelijkertijd investeerden we in ontwikkeling en werkten we verder aan onze toekomst. We kijken terug op onze resultaten en belichten enkele hoogtepunten. Want het was ook een jaar van verbinding. Een jaar van samen werken aan een inclusieve Amsterdamse arbeidsmarkt.

Digitaal en duurzaam

Net als vorig jaar is ook dit jaar ons jaarbericht digitaal. Daarmee besparen we papier en energie. Voor wie wil is er wel een mogelijkheid om de content als pdf te printen. We zullen onze relaties, partners en stakeholders via mail informeren over deze publicaties, maar iedereen is vrij om ons jaarbericht zelf ook te delen met anderen. We danken iedereen die heeft meegewerkt aan het tot stand komen ervan. Voor feedback en/of vragen: communicatie@pantar.nl.

Jaarverslag 2021
Samenwerking Esperit Pantar

#waardeinwerk

Bekijk hier onze andere inspirerende #waardeinwerk verhalen.

Pantar timmert mee aan nieuwe sporthal

De nieuwe sporthal aan de Prins Bernhardlaan is bijna klaar. Na de kerstvakantie kan hier volop gesport worden. Daarna wordt de bestaande hal opgeknapt. Door de medewerking van Pantar krijgt dit project een extra lokaal, sociaal én duurzaam tintje. De nieuwe tribunes, prachtige meubels, houten wandelementen en jassenhaken komen namelijk uit de timmerwerkplaats van Pantar.

Charlène – voorvrouw Groen (Werkbrigade)

“Is in het groen werken iets voor jou?”, vroeg de medewerker van de Dienst Werk & Inkomen. “Echt niet, daar heb ik helemaal geen ervaring mee”, was Charlènes eerste reactie. Ze kon toen niet bedenken hoe deze vraag haar leven totaal zou veranderen.